Saturday, March 21, 2009

SEMINAR TEKNOLOGI MEDIA

Dengan contol machonya aku sedang membentang hasil kajian aku.. Foto by www.jolyna.blogspot.com

Aku dan tersayang

Tengah nengok2 kamera fiq, tak tau sapa pegang kamera aku, rasa nana ni, tq ada gak gambar aku.

Fiq n da geng..Yang pakai tudung hitam tu gila..Gila bergambar..Hahaha





Majlis Penutup


Semua budak2 jurusan teknologi media semester akhir..Ni lah sem last wat kita semua...Semoga semua akan berjaya dalam mengharungi kehidupan yang lebih mencabar lepas ni..

Harap sudi komen dari segi teknik gambar serta kekurangan yang ada pada gambar yang diupload ini bagi tujuan memantapkan lagi hasil karya aku... Macam selalu komen kat fotopage..
Komen lah dengan seikhlas yang mungkin, kalu tak cantik, katakan tak cantik...

5 comments:

S@Y@NGH@SNI said...

HOKAYYYYYYYYYYY BEB...

SELALUNYER PIC. NAZ CANTIK2...

ahaks...

Anonymous said...

haahah...bagus2...

@mytoodakstudio said...

WEhhh... AKU NAK PIC NIH.

Anonymous said...

ramai ke audience ms presentation ke???
bagus2...leh jd bos nie....hahha...

Teknologi Media UUM said...

aku curik gambar ko.. wahahahahah

Deliey RedsFC

delieyuum.blospot.com

Post a Comment