Saturday, March 7, 2009

Majlis Perkahwinan Nurul & Khairi









Terima Kasih kepada pasangan Nuruk & Khairi kerana memberi kepercayaan kepada saya untuk cover majlis ini..... Alhamdulillah semuanya berjalan lancar... Majlis berlangsung pada 28 Februari 2009.....
Alhamdulillah sepanjang aku menceburi bidang fotografi ni, banyak yang aku belajar tenang apa itu fotografi.. Namun aku rasa kecewa lah sikit, kadang2 ada orang macam cemburu n tak puas ati dengan aku..Kenapa wujud lagi orang yang macam ni kat dunia ni..sal orang lebih sikit, mula nak mengata, nak cemburu..Macam na lah kita bangsa melayu nak terus maju....
Aku ni pun bukan berjaya sangat lagi tapi sebagai student kadang2 bebudak len tengok aku bawa kamera kesana sini, mula kata aku nak nunjuk...Tapi orang yang iri hati ni bukan orang yang menceburi bidang sama dengan aku, orang2 yang cemburu ni orang yang tak tahu apa2 n anggap diri dia terlalu hebat, Aku ibaratkan orang2 ni macam tin kosong aja..Bila diketuk kuat bunyinya tapi tak da isi...
Yang penting aku tau siapa diri aku dan aku akan terus berusaha untuk menjadi seperti idola2 aku. Aku ni masih banyak perlu belajar lagi untuk majukan diri aku...
Ada gi aku nak cita, tapi tunggu la entry lagi satu lah pula..macam cita berepisod pula...Hahaha...

3 comments:

zalynaz said...

lawat laaa saya punya page,,,,

Anonymous said...

weh. rilex la. biaq depa dengki. bukan pa depa 2 x dak kamera cam hang. klau orng nk cakap smapai mati pon orng cakap. yg pnting smgt dalam dunia photography 2 msti kuat. aku sokong hang!!!

S@Y@NGH@SNI said...

ala biasa ler tu...
orang kita memang gitu ler...
suka ati lah kan..bukannya naz minta duit diorang beli camera tu...
sabar je dik oii...
yang penting kerjaya dan karier berjalan seiring dengan jayanya...
jangan peduli kata-kata negatif tu...
biarkan aje...
tuhan lebih tahu segalanya...

"kemaafan itu adalah lebih baik"

Post a Comment